کد مطلب: ۲۵۳۷۴۰

کامیون‌داران معترض جریمه می‌شوند

کامیون‌داران معترض جریمه می‌شوند

استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: از پلیس خواسته‌ایم کامیون‌هایی که با توقف کنار جاده اعتراض کرده‌اند را جریمه و در صورت تمکین نکردن پلاک خودرو کنده شود.

اقبال عباسی عصر امروز در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: مشکلاتی در رابطه با حمل و نقل و کامیون‌داران به وجود آمده است در خصوص اینکه چرا قیمت کرایه افزایش داده نمی‌شود دولت هم نمی‌خواهد به این موضوع بپردازد چون افزایش کرایه، افزایش قیمت کالا و رکود بازار و ایجاد دو اعتراض دیگر در خصوص گرانی و رکود را در پی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: دیروز صنف رانندگان در چند استان به اعتراض مدنی اقدام کردند در این میان شخصی که این تنش‌ها را ایجاد می‌کند کامیون‌داران و رانندگان نیستند بلکه کسی دیگر این موضوع را هدایت می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در 2 تا 3 نقطه از استان جلوی ماشین‌ها را می‌گرفتند و نمی‌گذاشتند کامیون حرکت و برای بارگیری اقدام کند و البته این موضوع بیشتر خودش را در حوزه سوخت نشان داد.

عباسی تصریح کرد: اکنون دولت اعلام کرد که مشکل بیمه را حل و کرایه قدری افزایش داده است و سایت‌های ثبت بار نیز جز یکی که مشکل دارد بقیه باز شده است.

وی گفت: از پلیس خواسته‌ایم کامیون‌هایی که با توقف کنار جاده اعتراض کرده‌اند را جریمه و در صورت تمکین نکردن پلاک خودرو کنده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر رانندگان اعتراض دارند اشکالی ندارد اما اعتراض خود را در پایانه بیان کنند.

عباسی تاکید کرد: تعدادی از عوامل جانبی که نه راننده هستند و نه کامیون دار و رانندگان را تحریک یا تهدید می‌کردند شناسایی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.