کد مطلب: ۲۸۱۸۲۹

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد:

تخصیص بیش از ۱میلیارد تومان برای احداث رمپ اسکله چند منظوره سیریک

تخصیص بیش از ۱میلیارد تومان برای احداث رمپ اسکله چند منظوره سیریک

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت و نصب یک فروند رمپ برای اسکله بندر چند منظوره سیریک تخصیص یافت.

حمیدرضا محمدحسینی بیان داشت: مناقصه احداث رمپ چند منظوره بندر سیریک برگزار شد و شرکت برنده مناقصه مشخص شد که با ساخت و تکمیل آن طی سه ماه آینده شاهد رونق صادرات و اشتغالزایی خوبی در شرق استان باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، تسهیل در تخلیه و بارگیری و رونق اقتصادی مهمترین مزیت رمپ عنوان کرد و افزود: طول این رمپ به طول ۳۰ متر است که به منظور پهلو گیری شناورها جهت تخلیه و بارگیری کالا و همچنین مسافر و تسهیل توسعه صادرات راه‌اندازی می‌شود.

محمد حسینی تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی لنجداران و تجار شهرستان سیریک در امر فعالیت‌های تجاری بویژه تخلیه و بارگیری عدم وجود اسکله مناسب بود که با ساخت و نصب این رمپ ضمن تسهیل در فعالیت‌های تجاری کمک شایانی به رونق و توسعه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی شهرستان سیریک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیریک دارای بیش از یکصد فروند لنج تجاری است، بیان داشت: بندر چند منظوره سیریک دارای طول موج شکن اصلی هزار و ۵۰۰ متر و عرض فرعی ۹۰۰ متر و وسعت حوضچه ۳۵ هکتاری و اراضی پسکرانه ۵۱ هکتار است.

حسینی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتباربرای مرحله نخست و دوم بندر چند منظوره شامل احداث موج شکن، لایروبی و یواری کشی هزینه شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سازمان بنادر با تکمیل پس کرانه‌ها شاهد رونق و توسعه اقتصادی مجتمع بندری سیریک باشیم.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.