کد مطلب: ۳۲۷۴۱۴

شبکه ریلی در بخش بار و مسافر کارایی لازم را ندارد

شبکه ریلی در بخش بار و مسافر کارایی لازم را ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باتوجه به آنکه اقدامات بسیاری در زمینه توسعه شبکه ریلی صورت گرفته، اما به همان میزان کارایی کافی ندارد.

شبکه ریلی در بخش بار و مسافر کارایی لازم را نداردشهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار زیادی در زمینه توسعه شبکه ریلی صورت گرفته است، اظهار کرد: باتوجه به آنکه کارهای بسیار زیادی در زمینه توسعه شبکه ریلی صورت گرفته، اما به همان میزان کارایی کافی ندارد و بخش عظیمی از حمل بار و مسافر بر دوش بخش دیگری است.

به گزارش تجارت‌نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ریلی در حمل بار و مسافر در حوزه جاده‌ای بسیار فعال است و همین موضوع هزینه‌های بسیار زیادی را به اقتصاد عمومی کشور تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام شود باید انگیزه‌های لازم برای سرمایه‌گذاران چه در بخش داخلی و چه در بخش خارجی فراهم شود.

شهریاری تصریح کرد: باید از طریق فایناس‌های داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری در بخش ریلی توسعه داده شود تا بخش ریلی همانند سایر بخش‌های حمل و نقلی در حمل بار و مسافر کارآمد باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بخش هوایی در خصوص تامین سوخت گفت: مقرر شده در این هفته جلساتی با سازمان هواپیمایی کشوری و مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم و بر رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.