کد مطلب: ۴۶۳۲۷۶

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد:

پیش ثبت ‎نام رانندگان سرویس مدارس آغاز شد

پیش ثبت ‎نام رانندگان سرویس مدارس آغاز شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: باید در مورد وضعیت سرویس مدارس منتظر اعلام نهایی وزارت آموزش و پرورش باشیم، اما با این حال در سازمان تاکسیرانی برای آنکه بتوانیم نسبت به ثبت نام و آموزش رانندگان اقدام کنیم، ثبت نام اولیه رانندگان سرویس مدارس را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، در مورد وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو با بیان اینکه هنوز آموزش و پرورش سناریوی مشخصی را برای فعالیت مدارس در سال تحصیلی ارائه نکرده است، گفت: باید در مورد وضعیت سرویس مدارس منتظر اعلام نهایی وزارت آموزش و پرورش باشیم، اما با این حال در سازمان تاکسیرانی برای آنکه بتوانیم نسبت به ثبت نام و آموزش رانندگان اقدام کنیم، ثبت نام اولیه رانندگان سرویس مدارس را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار پیامک برای رانندگان تاکسی و خودروی شخصی که طی دو سال اخیر راننده سرویس مدرسه بودند ارسال شده است، تصریح کرد: در این پیامک از آنها درخواست شده است که در صورت تمایل برای فعالیت در سرویس مدرسه به سایت https://bit.ly/3iIhyyk مراجعه کرده و پیش ثبت نام سرویس مدرسه را انجام دهند.

قنادان با بیان اینکه متقاضیان باید به آدرس مذکور مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند، اظهار کرد: تا سال گذشته آموزش‌های رانندگان سرویس مدرسه حضوری بود اما حالا با توجه به شیوع کرونا، در نظر داریم حداکثر تلاش خود را برای الکترونیکی و غیر حضوری کردن تمام مراحل ثبت نام، آموزش و…. رانندگان به کار ببندیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما ثبت نام و آموزش غیرحضوری رانندگان سرویس مدارس است، گفت: با این حال رانندگان سرویس جدیدالورود لازم است، برای تشکیل پرونده ابتدایی و احراز هویت به مراکز مراجعه کنند که در این راستا نیز تمهیداتی اندیشیده شده و در صورت ضرورت حضور رانندگان جدید، روز و ساعت مشخصی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای حضور آنها اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.