کد مطلب: ۸۰۲۸۷۷

جلسه استیضاح وزیر صمت چه زمانی برگزار می‌شود؟

جلسه استیضاح وزیر صمت چه زمانی برگزار می‌شود؟

یکی از اعضا کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی زمان استیضاح وزیر صمت در هفته آینده را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید طبق آیین نامه داخلی مجلس جلسه استیضاح وزیر صمت ۱۰ روز کاری بعد از اعلام وصول یعنی روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار شود.

محمدرضا میرتاج الدینی اظهار کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس جلسه استیضاح وزیر باید ۱۰ روز بعد از اعلام وصول برگزار شود که به معنای ۱۰ روز کاری بدون احتساب تعطیلات است.

وی افزود: استیضاح آقای فاطمی امین وزیر صمت ۲۸ فروردین اعلام وصول شد که بعد از آن چند روز تعطیلات عیدفطر و آخر هفته بود لذا باید طبق آیین نامه مجلس جلسه استیضاح وزیر سه شنبه ۱۲ فروردین نه یکشنبه ۱۰ فروردین برگزار شود.

آخرین تلاش‌های وزیر صمت برای ماندن

در حالی وزیر صمت باید 12 اردیبهشت در صحن مجلس حاضر شود که بار دیگر لابی‌ها شدت گرفته و در روزهای اخیر برخی از اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صنعتی با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، از استیضاح وزیر صمت ابراز نگرانی کرده‌اند.

به نظر می‌رسد، فاطمی‌امین به دنبال آخرین تلاش‌های خود برای باقی ماندن در کابینه دولت سیزدهم است.

فاطمی‌امین که خود را در یک قدمی استیضاح می‌بیند، با پیش کشیدن طرح واردات خودروهای دست دوم و تصویب آن در هیات دولت به دنبال راه فرار از استیضاح است.

حالا باید منتظر ماند و دید که وزیر صمت می‌تواند با وعده واردات خودروهای دست دوم و دست به دامن شدن اتحادیه‌ها همچنان بر صندلی وزارت صمت تکیه بزند یا خیر.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.