خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۲۴۶۴

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از مشهد به مهران: یک میلیون ۴۸۰ هزار تومان

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از مشهد به مهران: یک میلیون ۴۸۰ هزار تومان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: قیمت بلیت اتوبوس اربعین وی‌آی‌پی از مشهد به پایانه مرزی مهران یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نرخ مصوب بلیت اتوبوس وی‌آی‌پی (۲۵ صندلی) در ایام سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

رضا صحراگرد افزود: نرخ مصوب قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۳۲ صندلی از مشهد به مهران یک میلیون و ۲۳۴ هزار تومان و این نرخ برای اتوبوس عادی (۴۴ صندلی) نیز ۸۸۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: قیمت بلیت اتوبوس وی‌آی‌پی مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی یک میلیون و ۱۸۴ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۴ نفره در این مسیر نیز ۸۴۶ هزار تومان اعلام شد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای خراسان رضوی بیان داشت: امسال مرز باشماق در استان کردستان نیز برای تردد زائران اربعین آماده سازی شده است و قیمت مصوب بلیت اتوبوس ۲۵ صندلی (وی‌آی‌پی) زائران از مشهد به پایانه مرزی باشماق نیز یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

صحراگرد بیان داشت: به زودی پیش‌فروش بلیت در ایام اربعین با نرخ مصوب در سامانه ‌های اینترنتی فروش بلیت اعمال خواهد شد و شرکت‌های حمل‌ونقل و ناوگان در سطح کشور ملزم به رعایت نرخ‌های یاد شده هستند.(ایرنا)

قیمت بلیت اتوبوس اربعین تهران-مهران

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس اربعین که با توجه به یک سرخالی بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود از تهران تا مرز مهران ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

حمیدرضا شهرکی راهداری گفت: در مسیر جاده‌های منتهی به مرز‌ها در روز‌های منتهی به ایام اربعین شاهد ترافیک‌هایی خواهیم بود به همین دلیل زمان سفر نیز افزایش می‌یابد به طوری‌که در برخی از مسیر‌ها اتوبوس به مدت سه روز در مسیر است.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین صورت گرفته، نحوه محاسبه بلیت با احتساب یکسر خالی در نظر گرفته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.