خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۵۲۸۶

فروش بلیت قطار کربلا شروع شد

فروش بلیت قطار کربلا شروع شد

فروش بلیت قطار کربلا از ساعت ۱۰ امروز، یکشنبه در سایت raheparvaz.com آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قطار تهران- کربلا به‌ صورت ترکیبی از تهران تا شلمچه با قطار چهارستاره، سپس مسیر ۳۰ کیلومتری شلمچه تا بصره، با اتوبوس و بعد از آن با قطار عراقی، از بصره تا کربلا خواهد بود. مدت زمان سیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران است؛ دو ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است، سپس ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند و پس از آن، هشت ساعت زمان سیر از بصره تا کربلا خواهد بود.

ظرفیت این قطار ۳۵۰ نفر است و بلیت آن از امروز ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت raheparvaz.com قابل خریداری است.

قیمت بلیت قطار کربلا چقدر است؟

با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا، قطار تهران - کربلا با سه قیمت عرضه می‌شود. این قطار با احتساب واگن اتوبوسی در خاک عراق، ۹۶۰ هزار تومان خواهد بود. برای واگن‌های اتوبوسی وی‌آی‌پی در خاک عراق، قیمت کل مسیر، یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و با قطار چهارتخته در خاک عراق، قیمت کل، یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

زمان حرکت قطار تهران-کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، ۴ شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، ۱ مهر و ۴ مهر در نظر گرفته شده است. زمان برگشت قطار تهران-کربلا از کربلا در تاریخ‌های ۷ شهریور، ۱۱ شهریور، ۱ مهر، ۴ مهر، ۸ مهر و ۱۱ مهرماه است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نه چه نظری چه کشکی شما بیکارین ما همه بدبخت فکر یه تکه نون هستیم خدا سلامتی بده

  • سمیه

    مردم رو مسخره کردین ؟
    اربعین ۱۵ شهریور هست
    برای ثبت نام اربعین یک هفته به مردم فرصت خروج و ورود به کشور رو دادین
    بعد قطار اربعین گذاشتین ۴ و ۲۵ شهریور ؟کلی هم افتخار کردین به خودتون ، که برای راحتی حال مردم قطار به کربلا با ظرفیت ۳۵۰ نفر گذاشتین؟