خبر مهم:

کد مطلب: ۸۶۶۹۱۸

پیگیر رفع چالش‌های فولادسازان در دولت هستیم

پیگیر رفع چالش‌های فولادسازان در دولت هستیم

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: یکی از راهبردهای وزارت صمت و ایمیدرو؛ حمایت از “تولید صادرات محور” و همچنین “صنعت فولاد” است؛ در این راستا خود را مکلف می‌دانیم رفع چالش‌های فولادسازان از طریق سطوح بالای دولت را پیگیری کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدرضا موثقی نیا گفت: ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد در جهت توسعه صنعت فولاد کشور همکاری در حوزه‌های مختلف را دنبال می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمات انجمن فولاد؛ گفت: با توجه به اینکه تصمیم‌گیری و تصمیم سازی در صنعت فولاد طی یک فرآیند دنبال می‌شود و همچنین شرایط بین المللی در آن تاثیرگذار است؛ رسیدن به نتیجه زمانبر و حتی باعث از دست رفتن برخی فرصت‌ها شده است.

وی با بیان اینکه ایمیدرو و وزارت صمت با توجه این شرایط آمادگی دارند تا چالش‌های صنعت فولادسازان را برطرف کنند، اعلام کرد: راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت تولید صادرات محور است که پایبند به آن هستیم و در جهت تحقق این مهم؛ به عنوان یک سازمان توسعه‌ای حمایت‌های لازم را از این بخش خواهیم داشت.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو به منظور رفع این چالش‌ها؛ آمادگی دارد تا مسائل را در سطوح بالای دولت سیزدهم دنبال کند و به زودی این جلسات تشکیل خواهد شد.

در این نشست بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، محمد آقاجانلو مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و اعضای هیات مدیره انجمن فولاد حضور داشتند و به بیان مشکلات این صنعت پرداختند. مسائل ارزی، تنظیم بازار، تامین انرژی، قطعی برق و عوارض صادراتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و به مورد بحث گذاشته شد.

منبع: ایمیدرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.