کد مطلب: ۸۷۳۰۴۰

تخصیص اعتبار برای خرید خارجی ۷۹۱ واگن مترو

تخصیص اعتبار برای خرید خارجی ۷۹۱ واگن مترو

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران از فراهم شدن اعتبار خرید خارجی ۷۹۱ واگن مترو تهران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لطف‌الله فروزنده روز شنبه با بیان اینکه تکمیل خط هفت مترو تهران، بهره‌برداری از سه بزرگراه، انعقاد قرارداد برای خرید سه هزار اتوبوس و نیز در حوزه مشارکت‌ها ۵۰ طرح که در گذشته قفل شده بود، اکنون به ثمر نشسته است، افزود: تکمیل خط هفت مترو، بهره‌برداری از سه بزرگراه شهید شوشتری، بروجردی و یادگار امام(ره)، انعقاد قرارداد ۲۸ هزار میلیارد تومان برای خرید سه هزار دستگاه اتوبوس انجام شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تحقق این امر به جز همدلی ممکن نبوده است، ادامه داد: همه مدیران و کارکنان در قبال وظایف محوله احساس مسئولیت می کنند و روند پیشرفت امور را پیگیری می کنند؛ به طوری که هر کسی به اندازه خود مسئولیت می‌پذیرد و جوابگو است.

وی اضافه کرد: بالاترین عزت، شأن، منزلت و افتخار برای مجموعه مدیریت شهری، خدمت به مردم و خادمی شهروندان با روحیه جهادی و کار انقلابی و شبانه روزی است.

فروزنده با اشاره به اینکه اداره مناسب شهر یکی از مواردی است که می تواند امید را به جامعه نوید دهد و اعتماد شهروندان به مدیریت را در پی داشته باشد، افزود: نقش و اثر مدیریت شهری بسیار فراتر از انجام امور روزمره است و مدیریت شهری می‌تواند اعتماد و امید اجتماعی را در مردم تقویت کند و زمینه ساز تحولات اجتماعی و فرهنگی باشد؛ باید تلاش کنیم نقاط مثبت را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه در این ۲ سال اخیر اتفاقات بزرگی در مدیریت شهری رخ داده است، یادآور شد: نقش معاونت مالی نقش مهمی است، باید شناخت کافی نسبت به برنامه‌ها و سیاست‌هایی که شورای اسلامی شهر تهران می‌گذارد در قالب برنامه چهار ساله، بودجه سالیانه و ذیل آن شهردار، وجود داشته باشد؛ یکی از اصول مدیریتی بحث شناخت اهداف است و توافق و باور بر آن است که این هدف در گرو کار گروهی و خرد جمعی شکل می‌گیرد.

فروزنده با اشاره بر انضباط مالی تاکید کرد: اکنون معاونت مالی روز به روز به سمت نظم و انضباط مالی گام‌های مثبتی برداشته که از جمله آن می‌توان به ایجاد خزانه واحد و اقدامات موثری که در امور مجامع رخ داده است، اشاره کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.