کد مطلب: ۸۰۸۹۵۲

قیمت ام‌ وی‌ ام X۵۵ Pro IE/ مقایسه اختلاف قیمت کارخانه و بازار

قیمت ام‌ وی‌ ام X55 Pro IE/ مقایسه اختلاف قیمت کارخانه و بازار

شرکت مدیران خودرو در راستای به روز کردن سبد محصولات خود، تصمیم گرفته با معرفی X55 Pro، این خودرو را جایگزین سری X33 کند. این خودرو یکی از گزینه‌های انتخابی جهت فروش در سامانه یکپارچه محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ام‌وی‌ام X55 Pro IE اکسلنت هم‌اکنون در 20 اردیبهشت ماه 1402 به قیمت یک میلیارد و 475 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شورای رقابت قیمت این خودرو را 983 میلیون و 924 هزارتومان اعلام کرده درحالی که شرکت مدیران خودرو در آخرین اطلاعیه خود، قیمت یک میلیارد و 251 میلیون و 500 هزار تومان برای آن درنظر گرفته بود.

این شرکت بیانیه‌ای بابت قیمت‌های شورای رقابت صادر نکرده، اما انتظار می‌رود در آخر، قیمت شرکتی مبنای طرح یکپارچه قرار گیرد.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار ام‌ وی‌ ام X55 Pro IE اکسلنت چه‌قدر است؟

این کراس‌اور جذاب چینی در بازار به قیمت یک میلیارد و 475 میلیون تومان معامله می‌شود. اگر قیمت‌های شورای رقابت را مبنای محاسبات قرار دهیم، اختلاف قیمت درب کارخانه و بازار این خودرو حدود 491 میلیون تومان خواهد شد.

اما اگر مبنای محاسبات، آخرین قیمت اعلامی شرکت مدیران خودرو باشد، اختلاف قیمتی درب کارخانه و بازار ام‌وی‌ام X55 Pro به حدود 224 میلیون تومان می‌رسد.

در نمودار زیر تغییرات یک ماهه قیمتی این خودرو را مشاهده می‌کنید.

x55 pro

معرفی اجمالی

این کراس‌اوور چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر که انتقال قدرت را به وسیله یک گیربکس اتوماتیک CVT (9سرعته) انجام می‌دهد، بهره می‌برد. این پیشرانه قادر است حداکثر 156 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

از جمله آپشن‌های X55 Pro می‌توان به کروزکنترل، سنسور عقب، دی‌لایت، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، کنترل کشش و پایداری، سانروف، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور فشار باد تایر، اتولایت، دوربین 360 درجه، ایربگ جانبی جلو و پرده ای، ورود و استارت بدون کلید و کول‌باکس اشاره کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.