کد مطلب: ۸۲۹۲۸۳

آغاز فروش فوری رانا پلاس تیر ۱۴۰۲ + جدول قیمت

آغاز فروش فوری رانا پلاس تیر 1402 + جدول قیمت

فراخوان مرحله سیزدهم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان عادی توسط ایران خودرو منتشر شد که بر اساس آن متقاضیان رانا پلاس می‌توانند مراحل نهایی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش فوری ایران خودرو مخصوص متقاضیان خودروی راناپلاس آغاز شد. در فراخوان مرحله سیزدهم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان عادی قیمت این محصول 322 میلیون و 235 هزار تومان اعلام شده است.

این محصولات با موعد تحویل سه‌ماهه و در رنگ‌های سفید، مشکی، متالیک، نقره‌ای و خاکستری متالیک به دست متقاضیان می‌رسد. در جدول زیر جزئیات این طرح به تفکیک آمده است. متقاضیان رانا پلاس می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی آدرس اینترنتی https://esale.ikco.ir/#!/ وضعیت خود را بررسی کنند.

 رانا پلاس

چه کسانی امکان خرید رانا پلاس دارند؟

آن‌طور که ایران‌خودرو گزارش داده، به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند سیزدهمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو، ازجمله رانا پلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ ارائه شده است.

بدین ترتیب، فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده و برای متقاضیان رانا پلاس توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است، می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه طرح‌های فروش خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.