کد مطلب: ۸۳۶۱۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش فوری فیدلیتی ۷ نفره بهمن موتور + جدول

فروش فوری فیدلیتی 7 نفره بهمن موتور + جدول

یکی از خودروهایی که در طرح فروش فوری بهمن موتور حضور دارد، فیدلیتی 7 نفره بهمن موتور است. اما شرایط فروش فوری فیدلیتی چیست و قیمت آن چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز 20 تیر 1402 بهمن موتور طی اطلاعیه‌‎ای از طرح فروش فوری 6 محصول خود مطابق با قیمت‌های جدید شورای رقابت خبر داد.

طرح فروش فوری بهمن موتور برای متقاضیان دور‌ دوم سامانه یکپارچه در نظر گرفته شده است و افرادی که در قرعه‌کشی دور‌ دوم سامانه یکپارچه اولویت تحویل هفته‌ آخر مرداد 1402 به آن‌ها تعلق گرفته است، باید برای تکمیل وجه و تنظیم قرارداد خود به سایت این خودروساز مراجعه کنند.

قیمت و شرایط خرید فیدلیتی 7 نفره

قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم تیپ 2 که در بازار به فیدلیتی 7 نفره مشهور است، یک میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان است. این مبلغ‌ قیمت نهایی است که خریدار باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند، چراکه در این قیمت هزینه بیمه و مالیات لحاظ شده است.

زمان تحویل فیدلیتی 7 نفره هفته آخر مرداد است و این خودرو در رنگ سفید عرضه می شود.

فیدلیتی 7 نفره

اختلاف قیمت بازار وکارخانه فیدلیتی 7 نفره

در حالی در طرح فروش فوری بهمن موتور قیمت فیدلیتی 7 نفره یک میلیارد و 148 میلیون تومان عنوان شده که قیمت بازار آزاد فیدلیتی یک میلیارد و 810 میلیون تومان است. به روایت دیگر قیمت نهایی فیدلیتی 7 نفره برای مصرف‌کننده‌ای که در سامانه یکپارچه نام‌نویسی کرده است و موفق به استفاده از رانت دولتی خودرو شده است با فردی که می‌خواهد این محصول را از بازار آزاد دریافت کند معادل 661 میلیون و 200 هزار تومان است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.