کد مطلب: ۸۴۰۹۹۰

فراخوان فروش فوری فیدلیتی ویژه تیر و مرداد ۱۴۰۲

فراخوان فروش فوری فیدلیتی ویژه تیر و مرداد 1402

فراخوان فروش فوری فیدلیتی در دو تیپ از امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرایط فروش فوری فیدلیتی در دو تیپ از امروز شنبه 31 تیرماه 1402 ساعت 10 صبح ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو مشمول تحویل با موعد تحویل شهریورماه 1402 شده‌اند، در سایت فروش شرکت بهمن موتور به مدت یک هفته فعال شد.(تسنیم)

فیدلیتی

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد چند است؟

بر اساس جدیدترین تغییرات قیمت انواع خودرو، قیمت فیدلیتی ۵ نفره در بازار آزاد امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۲، با اختلاف تقریبا ۴۵۰ میلیون تومانی نسبت به قیمت کارخانه، به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می شود. همچنین فیدلیتی ۷ نفره نیز ۴۰ میلیون تومان گران‌تر است.

پس از آغاز عرضه گسترده خودرو در سامانه یکپارچه، اعلام آزاد شدن واردات خودرو و نیز اعلام قیمت‌های مصوب خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت، روند کاهشی جدیدی در معاملات بازار خودرو در تهران آغاز شد که در پی آن قیمت فیدلیتی و دیگنیتی در بازار با کاهش مواجه شد.

در حال حاضر قیمت کارخانه خودرو فیدلیتی پرایم در سایت بهمن موتور (سامانه یکپارچه) برای مدل ۵ نفره ۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای مدل ۷ نفره ۱,۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

علی‌رغم اینکه قیمت‌ مصوب شورای رقابت برای فیدلیتی پرایم پایین‌تر از قیمت‌ کارخانه بهمن موتور بود، اما بعید به نظر می‌رسد قیمت خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه که به صورت خودسرانه توسط شرکت‌ گران فروخته شده بود تغییر کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    آقا به خدا ما یکسال هست خودرو زیر پامون را اسقاط کردیم و از شرکت بهمن برنده شدیم اما درگاه واریز وجه برامون باز نمیکنه به خدا پدر مردم را در آوردین یکی به داد ما برسد