خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۱۳۸۱

آغاز تحویل محصولات ایران خودرو / کدام مشتریان در اولویت هستند؟

آغاز تحویل محصولات ایران خودرو / کدام مشتریان در اولویت هستند؟

پیامک واریز وجه برای متقاضیان خرید خودروهای هایما اس7، با اولویت پاییز 1402 سامانه یکپارچه ارسال شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هجدهمين مرحله فراخوان اولويت‌بندي سامانه يكپارچه فروش خودرو شرايط فروش فوق العاده (هایما اس7) شرکت ايران خودرو با موعد تحويل 90 روزه صرفاً براي منتخبين بخش دوم اولويت هاي پاييز 1402 ، به شرح جدول ذيل ارائه می‌شود.

4825nndm6n4gt7hrcyr7

فقط برای متقاضياني كه در سامانه يكپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامي آنها به‌عنوان بخش دوم اولويت پاييز 1402 فروش فوق‌العاده (فراخوان) به اين شركت شده است پيامک ادریافت کرده‌اند. همچنین در صورتی‌که در سايت فروش اينترنتي ايران‌خودرو اسامي آنها درج شده باشد مي‌توانند دراين بخشنامه ثبت‌نام کنند. مهلت واریز وجه نیز تنها تا 31 مرداد است.

بخشنامه جدید سایپا

امروز بخشنامه واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ویژه منتخبین عادی برای محصولات ساپیا نیز منتشر شد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اولیه برای خودروهای گروه ساینا و شاهین اقدام کرده و اولویت آنها بهار ۱۴۰۳ تعیین شده است و در تاریخ 19 مرداد 1402 پیامکی به آنها ارسال شده و امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام اعلام می‌شود.

تاریخ و نحوه ثبت‌نام

متقاضیان حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه را در تاریخ ذکر شده برای آنها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس https:٫٫saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.