خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۳۷۸۱

فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شروع شد

فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شروع شد

گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مدت یک هفته آغاز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح فروش فوری وانت آریسان ۲ به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و مشکی با موعد تحویل ۲۰ روزه عرضه می‌شود.

قیمت مصوب وانت آریسان دو ۳۸۳,۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از فردا به مدت یک هفته با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.(باشگاه خبرنگاران جوان)

تفاوت تیپ قدیم و جدید وانت آریسان 2

شرکت ایران‌خودرو به منظور رعایت استانداردهای جدید ایمنی، تولید و عرضه تیپ جدید وانت آریسان 2 با کد کلاس 16903 را آغاز کرده است. در جدول زیر، تفاوت تیپ قدیم و جدید آریسان 2 را مشاهده می‌کنید:

تفاوت تیپ‌های وانت آریسان 2

تیپ محصول قدیم جدید
کد کلاس 16901 16903
چراغ دی‌لایت ندارد دارد
چراغ پوزیشن ندارد دارد
چراغ مه شکن جلو دارد ندارد

همانطور که در جدول فوق نیز مشاهده می‌کنید، تیپ جدید وانت آریسان 2 به چراغ دی‌لایت مجهز است و به همین دلیل نیز ایران خودرو، مجبور به حذف چراغ مه‌شکن جلو، از درون سپر شده است. علاوه بر دیلایت، چراغ پوزیشن نیز به وانت اریسان 2 افزوده شده؛ این ویژگی به این معنی است که در هنگام روشن شدن چراغ دی‌لایت، چراغ عقب نیز بصورت اتوماتیک، روشن می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام،باتوجه به اینکه خودروهای وانت عمومی وبرای کسب و کار است،نباید اینقدر گران قیمت باشد، حداکثر قیمت پیشنهادی این خودرو باید زیر دویست میلیون تومان باشد.