فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۲۱۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

زمان آزادسازی حساب های وکالتی مشخص شده است؟

زمان آزادسازی حساب های وکالتی مشخص شده است؟

زمان وکالتی کردن حساب‌های متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو شب گذشته به پایان رسید و مشتریان تا دوم شهریور مهلت دارند تا اقدام به ثبت‌نام در طرح ایران خودرو کنند. اما آیا زمان آزادسازی حساب های وکالتی مشخص شده است؟

به گزارش تجارت نیوز،

ثبت‌نام 12 محصول ایران‌خودرو از 24 مردادماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند تا دوم شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. متقاضیان طرح عادی فروش ایران خودرو برای ثبت نام باید مبلغ 230 میلیون تومان را برای ثبت‌نام در این طرح باید در حساب وکالتی خود مسدود می‌کردند که شب گذشته مهلت وکالتی کردن این حساب‌ها به پایان رسید. اما آیا زمان آزادسازی حساب های وکالتی مشخص شده است؟

سرنوشت آزادسازی حساب های وکالتی

زمان آزادسازی حساب های وکالتی هنوز به طور دقیق و رسمی مشخص نشده است. اما طبق اطلاعات به‌دست‌آمده و البته تجربیات قبلی احتمالاً پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی بین 10 تا 14 روز بانک‌ها مهلت دارند تا پول‌های مسدودشده را به حالت جاری درآورند و امکان برداشت آن را به مشتریان بدهند. 

بدین ترتیب با توجه پایان مهلت ثبت نام ایران خودرو در دوم شهریور و تعطیلی چهارم شهریور، روز پنجم از ششمین ماه سال فرآیند قرعه‌کشی به اتمام برسد و آزادسازی حساب های وکالتی تا هفته سوم شهریور به طول بینجامد.

برای مطالعه بیشتر جزئیات جدید از زمان قرعه کشی ایران خودرو را بخوانید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.