فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۹۶۵

آغاز طرح فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو دیزل

آغاز طرح فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو دیزل

پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه) طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را بصورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

 گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل به منظور پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مشتریان نهایی، پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری ون وانا که این محصول نیز بصورت نقدی و اقساطی برای متقاضیان عرضه شد، قصد دارد طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوفتون دیزلی را با قیمت قطعی و زمان تحویل فوری عرضه کند.  

این خودرو، تنها پیکاپ دیزلی بازار کشور است که در طول مدت زمان عرضه، مورد توجه مشتریان شده، مجهز به گیربکس دستی پنج دنده است و دارای موتور ۱۷۴ اسب بخار کامینز (CUMMINS) با استاندارد آلایندگی یورو پنج و حجم ۲۷۷۶ سی‌سی است؛ همچنین از جمله امکانات دیگر این محصول، می‌توان به قابلیت کاربری درون‌شهری، کمپر و آفرود نیز اشار کرد.

سیستم ترمز  این محصول، دو ‌مداره هیدرولیکی، جلو و عقب دیسکی و مجهز به سیستم‌های توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل الکترونیکی‌ پایداری (ESP)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سر پایینی (HDC) نی است.

پیکاپ فوفتون ایران‌خودرو دیزل از گارانتی سه ساله یا ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد برخوردار است.

ثبت‌نام برای مشارکت در این طرح فروش، از ساعت ۱۰ صبح امروز، از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرودیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

خودرو

 

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.