خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۸۹۱۴

شوخی‌ها و نگرانی‌های دلاری در توییتر

شوخی‌ها و نگرانی‌های دلاری در توییتر

نوسانات چند روز اخیر بازار ارز نگرانی‌هایی را برای مردم به همراه داشته است. بخشی از انعکاس این نگرانی‌ها را می‌توان در شبکه اجتماعی توییتر مشاهده کرد که فعالان آن با لحن شوخی و جدی از مصائب نوسان دلار نوشته‌اند.

نوسانات چند روز اخیر بازار ارز نگرانی‌هایی را برای مردم به همراه داشته است. بخشی از انعکاس این نگرانی‌ها را می‌توان در شبکه اجتماعی توییتر مشاهده کرد که فعالان آن با لحن شوخی و جدی از مصائب نوسان دلار نوشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز #دلار در نوشته‌های چند روز اخیر کاربران فضای مجازی سهم قابل توجهی دارد؛ گاهی به طنز و گاهی به صورت جدی کاربران از مشکلات نوسان دلار می‌نویسند و مسائل مرتبط با دلار را به اشتراک می‌گذارند.

در توییتر نیز کاربران با #دلار توییت‌های قابل توجهی داشته‌اند؛ یکی از مشکلات بخش‌های حساسی مثل دارو نوشته و دیگری از تغییرات لحظه‌ای نرخ دلار و انتظاراتی که مردم از سیاست‌گذاران دارند.

بخشی از توییت‌های با هشتگ دلار را در زیر مشاهده می‌کنید.

جوک می‌سازیم با #دلار و خبرها رو دنبال می‌کنیم اما یکی مثل من از صبح چشمش به تابلوی صرافی‌هاست و می‌ترسه از انسولینی که معلوم نیست باید با چه قیمتی بخره!

از دیشب تا الان هممون ۸ درصد فقیرتر شدیم و این فقیر شدن همینجوری ادامه داره #دلار

كاش كاهش چهل درصدي ارزش پول ملي ظرف ٤ ماه به اندازه حركات موزون دختربچه‌ها يا دختران خيابان انقلاب اهميت داشت.

مردم انتظار دارند که دولت شهامت کند و بر اساس کد ملی خریداران ارز در بازار دلالی مافیای بزرگ خرید و فروش دلار را افشا کند. مردم انتظار دارند دولت صریح به مردم بگوید کدام مافیا بازار ارز را بالا و پایین می‌کند.

سه چهار سال پیش بود که با به نفر کارشناس راجع به قیمت دلار حرف می‌زدیم و می‌گفت ارزش واقعی #دلار تو ایران بالای ۶ هزار تومنه و دولت بزور پول نفت روی ۳ هزار و خورده‌ای نگهش داشته.
امروز به حرفش رسیدم!

اى‌كاش بپذيريم كه چرا به اينجا رسيديم. جهش‌هاى اين چنينى #نرخ_ارز همه چيز را به مخاطره مى اندازد. موضوع فقط #اقتصاد نيست. بايد زودتر تصميمات سخت سال ٩٧ را بگيريم. هجوم مردم براى خريد #دلار يعنى محو شدن #سرمايه_اجتماعى و نمايان شدن چهره خشن #فقر فراگير. همه بازنده ايم، همه….

فکر کن رفتی تو صف برای خرید #دلار 5500 تومنی. وقتی نوبت بهت میرسه شده 5700 تومن.

آقا اگه #دلار شد ۶۰۰۰ تومن یهو اعلام نکنین
اول بگین تصادف کرده الان بیمارستانه

بعضی از اینفلوئنسرهای #اینستاگرام چنان دارن درباره #دلار تحلیل ارائه می‌دن که آکادمی سلطنتی علوم سوئد مجبوره برنده #نوبل بعدی اقتصاد رو از بین همین‌ها انتخاب کنه.

ما ماهی و خرما داریم ، شماها چی دارین واسه مبادله ی کالا به کالا؟ #جنوب #دلار

افزایش قیمت #دلار باعث افزایش قیمت دارو هم میشه این موضوع برای بیماران خاص سختره . هزینه های درمان نجومی و داروهای که با دلار بالا و پایین می شه کسی پاسخگو این افراد است؟

پدر و مادرم هردو بیماری دیابت دارند. مادرم بیمار خاص هست و چکاب های سه ماهه و درمان تا ابد را باید داشته باشد.نسخه هر دفعه داروخونه شون حدود ۷۰۰ تا یک میلیون ت میشد با دلار ۳۰۰۰ تومانی.

همین که ما #دلار رو گرون کردیم و نشون دادیم پول آمریکا بی ثباته مشت محکمی بود به دهان آمریکا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.