کد مطلب: ۲۸۱۸۲۶

تجارت‌نیوز بررسی کرد:

سکه از ابتدای امسال تاکنون چقدر گران شده است؟

سکه از ابتدای امسال تاکنون چقدر گران شده است؟

قیمت سکه تمام بهار آزادی تنها طی 9 روز اخیر، با رشد 14 درصدی معادل 440 هزار تومان گران‌تر شده است. در مجموع از ابتدای سال تاکنون نیز قیمت سکه 123 درصد افزایش یافته است. آیا این روند ادامه پیدا می‌کند؟

بازار ارز و سکه روزهای پر تنش و هیجانی را پشت سر می‌گذارد. شوک‌های قیمتی در بازار سکه نگرانی و واکنش‌ بسیاری از مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران از ابتدای سال 1397 تا امروز (هشتم مرداد ماه سال 1397) سکه در بازار تهران با جهش قیمتی قابل توجهی مواجه شده است.

قیمت هر سکه تمام بهار آزادی از یک میلیون و 610 هزار تومان در پنجم فروردین ماه سال جاری با رشد 123 درصدی به سه میلیون و 590 هزار تومان در هشتم مرداد ماه سال جاری (تا ساعت 11 صبح این روز) رسیده است.

افزایش بیش از دو برابری قیمت سکه تمام بهار آزادی از ابتدای سال جاری تا امروز در حالی است که بیشترین رشد طی دوره مذکور در تیر ماه اتفاق افتاد، به طوری که در این ماه با رشد بیش از 30 درصد حدود 470 هزار تومان به قیمت سکه افزوده شد.

بررسی آمارها نشان می‌دهد تنها طی 9 روزه اخیر قیمت سکه با رشد 14 درصدی همراه بوده و معادل 440 هزار تومان به قیمت آن اضافه شده است. آیا در مرداد ماه شاهد سبقت گرفتن رشد قیمت سکه نسبت به میزان رشد قیمتی آن در تیر ماه خواهیم بود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.