کد مطلب: ۳۳۶۸۴۴

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

آیا قیمت طلا و سکه تا پایان هفته ارزان‌تر می‌شود؟

آیا قیمت طلا و سکه تا پایان هفته ارزان‌تر می‌شود؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: هفته گذشته قیمت طلا و سکه روند عادی و نرمالی داشت، چنانچه قیمت طلا روند یک هفته گذشته را طی کند، در این هفته با کاهش جزئی قیمت‌ها روبه‌رو خواهیم شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره این پرسش که قیمت طلا تا پایان هفته ارزان‌تر خواهد شد یا خیر؟ گفت: چنانچه قیمت طلا و سکه روند هفته گذشته را طی کند، در این هفته نیز با کاهش جزئی قیمت‌ها روبه‌رو خواهیم شد. نرخ طلا و سکه در هفته گذشته روند عادی و نرمالی را گذراند، همین امر باعث شد بازار طلا و سکه روند آرامی را طی کند.

آیت محمدولی درباره علت کاهش قیمت طلا و سکه افزود: عوامل مختلفی دست‌به‌دست داد تا نرخ سکه و طلا روند نزولی را به خود بگیرد. مهم‌ترین عامل افت قیمت‌ها به سیاست‌های مسئولان بانک مرکزی باز می‌گردد. با تزریق ارز به بازار، روند قیمت دلار کاهشی شد و همین موضوع بر بازار طلا و سکه اثر گذاشت.

قیمت طلا و سکه در بازار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت سکه حدود 400 تومان حباب دارد.

او اظهار کرد: طی سه ماه گذشته با برخی جوسازی‌ها قیمت دلار افزایش یافت و باعث گرانی طلا و سکه شد؛ این در حالی است که در این بازه زمانی عموم مردم بر ارزان شدن نرخ طلا و سکه تاکید دارند.

محمدولی درباره پرسش دیگری مبنی بر اینکه قیمت سکه چقدر حباب دارد؟ گفت: بر اساس قیمت سکه روز پنج‌شنبه (۲۸ آذر ۱۳۹۷) در بازار آزاد، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. با این قیمت‌ها، سکه حدود 400 هزار تومان حباب دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.