فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۴۹۸۴۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۱۴ بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 14 بهمن

قیمت طلا و سکه در بازار امروز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی و کاهش قیمت ارز روند افزایشی داشت و بهای انواع سکه تمام به بیش از چهار میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز یکشنبه با توجه تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات بهای آن در این بازارها از روند نرخ ارز تبعیت کرد و با توجه به عرضه‌ و تقاضا قیمت‌گذاری شد.

براساس گزارش کیتکو نیوز، در شرایطی که قیمت جهانی هر اونس طلا به بالاترین سطح خود در 9 ماه اخیر رسیده، موسسه جی اف ام اس پیش بینی کرد که تقاضای سرمایه گذاری برای طلا در سال 2019 با افزایش روبرو خواهد شد ولی این احتمال هست که تقاضای فیزیکی برای طلا جواهرات با کاهش همراه گردد.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا تحت تاثیر نااطمینانی‌های اقتصاد جهانی و کاهش احتمالی رشد اقتصادی آمریکا، با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

تشدید کسری بودجه و بدهی‌های آمریکا نیز می‌تواند فشار زیادی را بر ارزش دلار وارد کرده و این عامل نیز یک پارامتر مثبت برای قیمت طلا به شمار می‌رود.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۱۴ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۱،۲۴۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۹۷۰ تومان و ۱۱،۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۱۰۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۸۱۱ تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز نیز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۱۵۰ تومان و ۱۳،۲۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید چهار میلیون و 150 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 50 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام از رشد قیمتی نسبت به دیروز برخوردار بود.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 364 هزار و 858 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 230 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 380 هزار تومان و 750 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.