فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۵۰۴۳۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۱۶ بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 16 بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز با وجود کاهش بهای جهانی طلا در پی رشد ارزش دلار با افزایش روبرو شد و بهای هر دلار آمریکا به بیش از 12 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا امروز سه‌شنبه با توجه به افزایش ارزش دلار و کاهش تقاضا برای خرید طلا با کاهش به پایین‌ترین حد در حدود یک هفته اخیر به 1314 دلار رسید.

براساس گزارش ایسنا، جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA گفت: طلا شب گذشته که بازده اوراق قرضه و دلار آمریکا به دلیل بهبود فضای ریسک پذیری افزایش یافتند، دچار کاهش شد. با این حال موضع بانک مرکزی آمریکا برای عدم افزایش سریع نرخ‌های بهره از قیمت طلا در محدوده ۱۳۰۰ دلار حمایت خواهد کرد.

دلار در معاملات روز سه‌شنبه در برابر ارزهای همتای خود ثابت ماند.

هر اونس طلا برای تحویل فوری هفته گذشته پس از این که بانک مرکزی آمریکا نرخ‌های بهره را ثابت نگه داشت و اعلام کرد برای افزایش بیشتر نرخ‌های بهره دست نگه خواهد داشت، تا مرز ۱۳۲۶.۳۰ دلار صعود کرده بود که بالاترین قیمت از آوریل سال گذشته بود.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۱۶ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۲،۰۵۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز ، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۷۰۰ تومان و ۱۱،۸۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۹۰۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۸۰۱ تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۷۰۰ تومان و ۱۳،۸۰۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید چهار میلیون و 230 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 100 هزار تومان است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 370 هزار و 976 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 240 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 400 هزار تومان و 770 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.