فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۵۰۱۰۵

جهش ۱۱۵۰ تومانی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

جهش ۱۱۵۰ تومانی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته چهارم ماه اردیبهشت، روندی صعودی داشت و قیمت دلار و یورو در این هفته نسبت به هفته گذشته یک‌هزار و ۱۵۰ تومان افزایش یافتند و بهای دلار به ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در چهارمین هفته ماه اردیبهشت، هزار و ۱۵۰ تومان افزایش یافت و با رقم ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی ۱۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان و بهای یورو به رقم ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ابتدای روز ۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان رسید، اما در ادامه فعالیت بازارها قیمت ارز با افزایش ۳۵۰ تومانی روبرو شد و قیمت دلار پس از عبور از مرز روانی ۱۶ هزار تومانی به ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، قیمت ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان افزایش یافت که در میانه فعالیت بازارها این روند صعودی ادامه پیدا کرد و قیمت دلار به ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز با افزایش ۲۵۰ تومانی مواجه شد که در ساعات پایانی فعالیت بازارها بار دیگر ۱۰۰ تومان افزایش یافت و بر این اساس قیمت دلار به ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو به ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

روز پنجشنبه بهای ارز تغییر نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.