فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۵۷۲۲۷

نرخ دلار در این هفته از مرز ۱۸ هزار تومان عبور کرد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

نرخ دلار در این هفته از مرز ۱۸ هزار تومان عبور کرد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته چهارم ماه خرداد روند افزایشی خود را ادامه داد و دلار نسبت به هفته گذشته ۶۰۰ تومان گران شد و با عبور از مرز ۱۸ هزار تومان به رقم ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در آخرین هفته خرداد ماه، به روندی صعودی خود ادامه داد و با عبور از مرز روانی ۱۸ هزار تومان، سرانجام در رقم ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی باز هم ثابت ماند و قیمت دلار در رقم ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان ماندگار شد.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ۱۳۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۷ هزار و ۸۸۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۹ هزار و ۸۸۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای صبح ۱۰۰ تومان افزایش یافت، سپس با ادامه فعالیت بازارها بار دیگر ۱۲۰ تومان رشد کرد که سرانجام پس از افزایش ۱۰۰ تومان دیگر قیمت دلار به رقم ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه باتوجه به تعطیلی رسمی نرخ ارز در صرافی ملی اعلام نشد.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.