فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۵۸۷۴۶

هفته‌ای پرنوسان برای نرخ ارز / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

هفته‌ای پرنوسان برای نرخ ارز / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه تیر وارد کانال ۱۹ هزار تومانی شد اما در اواخر هفته با معکوس شدن روند افزایشی خود به کانال ۱۸ هزار تومانی بازگشت و در رقم ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در اولین هفته ماه تیر، به روندی صعودی خود ادامه داد و از مرز ۱۹ هزار تومانی عبور کرد اما سرانجام در انتهای هفته کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی ۲۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی افزایش یافت و قیمت دلار با رشد ۲۰۰ تومانی به رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو نیز با صعود ۳۰۰ تومانی به رقم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای صبح ۴۹۵ تومان افزایش یافت و از مرز ۱۹ هزار تومانی عبور کرد که در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز بار دیگر ۳۰۰ تومان صعود کرد و قیمت دلار به رقم ۱۹ هزار و ۵۹۵ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۱ هزار و ۶۹۵ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها روند نزولی خود را آغاز کرد و در انتهای روز قیمت دلار به ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو به ۲۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در مجموع ۴۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو به ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.