کد مطلب: ۴۹۰۷۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۱ آبان ۹۹ / اخباری که احتمالا بر بازار ارز تاثیر می‌گذارند

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 21 آبان 99 / اخباری که احتمالا بر بازار ارز تاثیر می‌گذارند

دلار بازار آزاد امروز در کانال 27 هزار تومان ماند و دلار نیمایی به 25 هزار و 150 تومان کاهش یافت. اما فردا بازار ارز ممکن است شاهد چه تغییراتی باشد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخباری امروز منتشر شده‌اند که احتمالا بر نرخ ارز فردا تاثیر داشته باشند.

ـ رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزارت امور خارجه در زمینه فعالیت‌های انجام گرفته برای آزاد سازی منابع مالی بلوکه شده ایران در برخی کشورها، بر ضرورت هماهنگی بیشتر و موثر وزارت امور خارجه و بانک مرکزی در این زمینه تاکید کرد.

ـ رئیس‌جمهور روسیه در نشست سازمان همکاری شانگهای عنوان کرد که ما دو واکسن ثبت شده در روسیه داریم و آزمایش‌ها تا کنون تایید کرده‌اند که این واکسن‌ها ایمن هستند. واکسن سومی هم در دست تولید است.

ـ سخنگوی دولت گفت: اکنون در آستانه خروج از جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم و همه باید رفاه مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

ـ رئیس جمهور گفت: اکنون نوبت منتخبان و رهبران جدید در ایالات متحده آمریکاست که پیام ملت خود را به خوبی درک کنند و این اراده به تغییر را در سیاست خارجی خود و رابطه با دیگر کشورها و ملت‌ها عملی سازند.

ـ وزارت خزانه‌داری آمریکا اتباع ایران و تایوان و چندین شرکت مستقر در ایران، سنگاپور، چین و هنگ‌کنگ را در فهرست تحریم قرار داد.

ـ دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت انس جهانی ارزان شود و بازار ارز هم کنترل شود ممکن است کاهش قیمت طلا ادامه‌دار باشد.

با توجه به اظهارات امیدوارانه رئیس جمهور و سخنگوی دولت و از سوی دیگر پیش‌بینی روند نزولی طلا، ممکن است بازار ارز فردا روز پرنوسانی نداشته باشد و در یک دامنه محدود نوسانات منفی را پشت سر بگذارد.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.