کد مطلب: ۵۳۳۳۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر بود؟

روز یکشنبه اسکناس امریکایی، حدود ۶۰ تومان افزایش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز یکشنبه اسکناس امریکایی، ۶۰ تومان افزایش قیمت داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: اسکناس آمریکایی بعدازظهر روز یکشنبه با قیمت ۲۳ هزار و ۹۱۰ تومان به فروش می‌رفت که فاصله ۶۰ تومانی با قیمت روز شنبه داشت.

شماری از فعالان بازار باور دارند، بازار در شرایط رفت و برگشت‌های محدود به سر می‌برد ولی همچنان روند کلی بازار نزولی است. دلار حدود ۱۰ فروردین محدوده ۲۶ هزار تومانی را لمس کرد ولی پس از آن در مسیر نزولی قرار گرفت. طی این روند نزولی، بازار چند بار به سوی نرخ‌های بالاتر برگشت ولی دوباره راه نزول را در پیش گرفت. اکنون شماری از فعالان باور دارند، ‌افزایش قیمت دلار در روز یکشنبه نیز حالت موقت خواهد داشت و بازار بار دیگر راه نزولی را در پیش خواهد گرفت.

از نگاه آنها بازارساز به‌دنبال آن است که قیمت‌ها را به آرامی پایین‌تر ببرد، بدون اینکه هیجان خاصی را به معامله‌گران وارد کند. در واقع بازارساز به دنبال نزول ادامه‌دار و آرام قیمت هاست. در چنین شرایطی، معامله‌گران نیز سعی می‌کنند با احتیاط بیشتری رفتار کنند و اقدام به خریدهای عجولانه نکنند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.