فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۴۳۷۱۰

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۲ خرداد

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۲ خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز یکم خرداد با ۰٫۲ درصد افزایش، ۲۲,۳۴۹ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول خرداد چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار دیروز یکم خرداد با ۰٫۲ درصد افزایش، ۲۲,۳۴۹ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول خرداد چقدر است؟

دنیای اقتصاد نوشت:

نزول دلار در ابتدای خرداد

در اولین روز هفته، دلار نتوانست از سد ۲۳ هزار تومان عبور کند و سکه به پایین مرز روانی ۱۰ میلیون تومان رفت. ساعت ۳ بعدازظهر روز شنبه، سکه با قیمت ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان معامله می‌شد که ۸۰ هزار تومان کمتر از روز پنج‌شنبه بود. به گفته فعالان، عامل اصلی نزولی شدن فلز گرانبهای داخلی، کاهش بهای دلار در بازار داخلی بود. اسکناس آمریکایی دیروز ۷۰ تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

نزدیک شدن صرافی‌ها به بازار

به گفته فعالان، دیروز تقاضای خاصی در بازار وجود نداشت و حجم معاملات کاهش پیدا کرده بود. قیمت دلار در صرافی‌های بانکی نیز فاصله معناداری با بازار آزاد نداشت که تقاضای کاذبی وارد معاملات شود.

ساعت ۳ بعدازظهر دیروز، صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار خود را ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین کردند که ۱۵۰ تومان بیشتر از روز پنج‌شنبه بود. در واقع در اولین روز هفته، بازارساز با نزدیک کردن قیمت فروش دلار خود به بازار آزاد، مانع از آربیتراژ ارزی و ورود تقاضای کاذب به بازار شد. برخلاف انتظارات، افزایش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی موجب نشد که قیمت در بازار آزاد رشد کند.

آخرین احبار مرتبط با بازار دلار را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.