فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۴۴۵۰۳

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۴ خرداد

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۴ خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز ۳ خرداد با ۰٫۳ درصد افزایش، ۲۲,۴۱۱ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول خرداد چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار دیروز ۳ خرداد با ۰٫۳ درصد افزایش، ۲۲,۴۱۱ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول خرداد چقدر است؟

دنیای اقتصاد توشت:

در سومین روز هفته، نوسان‌گیران به بازار هجوم آوردند، ولی از اواخر روز از بازار عقب‌نشینی کردند. روز دوشنبه، با افزایش فعالیت نوسان‌گیران به سرعت مرز ۲۳ هزار تومانی از دست رفت و اسکناس آمریکایی حتی تا محدوده ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رشد کرد.

با این حال، از اواخر روز،‌ میزان فروش‌ها بیشتر شد و دلار ساعت ۴ بعدازظهر به محدوده ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. این قیمت ۱۶۰ تومان بیشتر از روز یکشنبه بود، ولی با سقف روز دوشنبه ۱۵۰ تومان فاصله داشت. به گفته فعالان، در صورتی که نوسان‌گیران می‌توانستند قیمت دلار را بالای ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان نگه دارند، احتمال رشد اسکناس آمریکایی طی روزهای بعد بالاتر می‌رفت. با این حال، با توجه به برگشت دلار به زیر ۲۳ هزار و۲۰۰ تومان می‌توان گفت که حمله نوسان‌گیران در روز سوم هفته، به نتیجه نرسید.

در روزی که دلار دچار رفت و برگشت قیمتی شد، سکه نیز به سقف ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار تومانی خورد و برگشت. فلز گرانبهای داخلی بعدازظهر روزدوشنبه با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که ۷۰ هزار تومان بالاتر از روز یکشنبه بود. این اتفاق در حالی رخ داد که سکه در مقاطعی از روز دوشنبه با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان نیز معامله شد. به گفته فعالان در صورتی که دلار روز سه شنبه بالای مرز ۲۳ هزار تومانی باقی نماند، احتمال افت بیشتر در بازار سکه وجود خواهد داشت.

آخرین احبار مرتبط با بازار دلار را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.