فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۴۴۹۹۷

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۵ خرداد

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۵ خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز ۴ خرداد بدون هیچ تغییری، ۲۲,۴۱۰ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول خرداد چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار دیروز ۴ خرداد بدون هیچ تغییری، ۲۲,۴۱۰ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول خرداد چقدر است؟

دنیای اقتصاد نوشت:

در چهارمین روز هفته، دلار به انتشار لیست نامزدهای نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری، واکنش آرام و کاهشی نشان داد. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۵۰ تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. این افت جزئی در شرایطی رخ داد که عده‌ای از فعالان انتظار داشتند، اسکناس آمریکایی به اخبار انتخابات، واکنش صعودی نشان دهد، با این حال، واکنش بازار به انتشار لیست نامزدها بسیار آرام بود و خریدار جدیدی نیز وارد بازار نشد که قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

در بازار سکه نیز روند قیمت آرام بود و فلز گرانبها بالای خط ۱۰ میلیون تومانی نوسانات محدودی را تجربه کرد. سکه دیروز ۳۰ هزار تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید. افت قیمت فلز گرانبهای داخلی در شرایطی رخ داد که بهای طلا در بازارهای جهانی نیز نوسان خاصی نداشت و در همان محدوده هزار و ۸۸۰ دلاری قرار داشت. سکه از لحاظ ذاتی ظرفیت رشد بیشتری دارد ولی سطح تقاضا در بازار به‌گونه‌ای نبوده است که فلز گرانبهای داخلی را در مسیر صعودی قرار دهد. ارزش ذاتی سکه دیروز بالای ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود ولی در بازار با ارقام کمتری مورد معامله قرار می‌گرفت.

آخرین احبار مرتبط با بازار دلار را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.