فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۵۷۱۷۷

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ تیر

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ تیر

روز شنبه، زمانی برای قدرت‌نمایی خریداران بازار بود. در اولین روز هفته، دلار توانست خود را بالای سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی تثبیت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز شنبه، زمانی برای قدرت‌نمایی خریداران بازار بود. در اولین روز هفته، قیمت دلار توانست خود را بالای سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی تثبیت کند و سکه امامی بالای مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت. روز گذشته، فلز گرانبهای داخلی ۲۷۰ هزار تومان رشد قیمت را به ثبت رساند و در محدوده ۱۰ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قرار گرفت. این رشد تحت تاثیر صعود ۴۲۰ تومانی دلار و رسیدن به قیمت ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان صورت گرفت. برخی تحلیلگران فنی اعتقاد داشتند که با عبور دلار از مرز حساس ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد.

دنیای اقتصاد نوشت:

نتیجه شکست مرزهای فنی در دو بازار

تحلیلگران فنی باور دارند، عبور دلار و سکه از مرزهای حساس موجب خواهد شد که خریداران بیشتری در بازار حضور پیدا کنند و قیمت‌های جدیدی در این بازارها ثبت شود. به باور برخی از معامله‌گران خط مقاومت بعدی بازار دلار محدوده ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی است و در بازار سکه نیز محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی اهمیت زیادی دارد. سکه در صورتی که از محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی عبور کند، به سوی محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حرکت خواهد کرد.

در بازار ارز نیز شکست محدوده ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی، می‌تواند زمینه‌ساز ورود دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی شود. خط مقاومت درازمدت دلار از نگاه بازیگران فنی، محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی است و باور دارند تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان می‌کند، تغییرات کاهشی معناداری برای دلار رخ نخواهد داد. در این میان، شماری از معامله‌گران باور دارند با برخورد دلار به مرز ۲۵ هزار تومان، زمینه افت سنگین بازار ارز فراهم خواهد شد. این عده حتی انتظار نزول دلار به زیر مرز ۲۰ هزار تومان را دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.