فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۶۰۸۸۹

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۱۶ تیر

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۱۶ تیر

ساعت ۳بعدازظهر دیروز اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۵هزار و ۱۴۰تومان معامله شد که افزایشی ۱۳۰تومان نسبت به روز سوم هفته داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی‌های بانک‌ها دیروز قیمت دلار را برای فروش ۲۴ هزار و ۶۲۴ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۱۳۶ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد سه‌شنبه، نسبت به دیروز تغییر نکرد و در رقم ۲۹ هزار و ۵۸۴ تومان ثابت ماند. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۹۸۳ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۹ هزار و ۵۸۲ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۹۹۷ تومان است.

روز سه‌شنبه در بازار ارز، خریداران دست بالا را داشتند. ساعت ۳بعدازظهر دیروز اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۵هزار و ۱۴۰تومان معامله شد که افزایشی ۱۳۰تومان نسبت به روز سوم هفته داشت. افزایش قیمت دلار موجب شد که احتیاط در بازار سکه کمرنگ‌تر شود و معامله‌گران با جسارت بیشتری اقدام به خرید کنند. به گفته فعالان، عامل اصلی رشد قیمت دلار، جوسازی نوسان‌گیران پیرامون حمله به یک پایگاه آمریکایی در عراق بود.

دنیای اقتصاد نوشت:

معامله‌گران از دوشنبه‌شب در معاملات پشت خطی به این خبر واکنش نشان دادند،‌ ولی در نهایت،‌ اسکناس آمریکایی نتوانست خود را بالای محدوده ۲۵هزار و ۲۰۰تومان تثبیت کند. به گفته فعالان، تا زمانی که قیمت اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۲۵هزار و ۲۰۰تومان قرار دارد، نباید به‌دنبال انجام خریدهای بلندمدت بود.

با وجود اینکه معامله‌گران افزایشی در روزهای اخیر در بازار چندان فعال نبوده‌اند، گرایش زیادی برای فروش‌های سنگین نیز در بازار وجود نداشته است. همین عامل موجب شد که در روز دوشنبه به‌رغم افت قیمت، نرخ فروش دلار به زیر محدوده ۲۴هزار و ۸۰۰تومانی نرود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.