خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۲۵۷۶

نرخ ارز صرافی ملی امروز یکشنبه ۹ آبان

نرخ ارز صرافی ملی امروز یکشنبه ۹ آبان

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز یکشنبه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز کمی کاهش یافت و قیمت دلار در رقم ۲۶ هزار و ۷۷۱ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز یکشنبه نهم ماه آبان نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶۷۷۱ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۶۲۴۱ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۰۸۳۴ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۳۰۲۲۴ قیمت خورده است.

55 15

علت خنثی‌کننده افت دلار

صعود دلار در شرایطی رخ داد که در انتهای هفته گذشته، کاهشی‌ها در بازار دست بالاتر را داشتند و این ارز را از نزدیک محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان به زیر کشیده بودند.در آن مقطع زمانی تعداد فروشنده‌ها در بازار به این دلیل زیاد شده بود که ایران خبر از شروع مذاکرات هسته‌ای طی یک ماه آینده داده بود.چهارشنبه عصر، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران بعد از ملاقات با انریکه مورا در بروکسل در حساب توییتری خود نوشت، توافق کردیم‌ پیش‌ از پایان ماه نوامبر مذاکرات را شروع کنیم و تاریخ دقیق هفته بعد اعلام خواهد شد.این صحبت‌ها به‌شدت در بازار مورد توجه قرار گرفت و اعلام زمان تقریبی شروع مذاکرات هسته‌ای، ‌انتظارات کاهشی را برجسته کرد.

با این حال، روز جمعه عنوان شد که آمریکا تحریم‌های جدید را علیه ایران اعمال کرده است.وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد نام ۲ شرکت و ۴ شخص حقیقی ایرانی به فهرست اشخاص تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری به شمار می‌رود، اضافه شده است.

آخرین اخبار بازار طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.