کد مطلب: ۶۶۶۵۰۶

تقاضا برای فروش ارز ۴ برابر شد!/ قیمت دلار می‌ریزد؟

تقاضا برای فروش ارز ۴ برابر شد!/ قیمت دلار می‌ریزد؟

رئیس کانون صرافان کشور کفت: در پی مصوبه ارزی بانک مرکزی تماس تجار و صادرکنندگان برای فروش ارز ۴ برابر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کانون صرافان کشور کفت: در پی مصوبه ارزی بانک مرکزی تماس تجار و صادرکنندگان برای فروش ارز ۴ برابر شده است.

رئیس کانون صرافان کشور در گفتگو با مهر از عقبگرد نرخ هر اسکناس دلار در بازار ارز خبر داد و گفت: در پی مصوبه ارزی بانک مرکزی و مجوز عرضه ارز صادرکنندگان در خارج از سامانه نیما هم اکنون شاهد سقوط قیمت هر اسکناس دلار از ۳۳ هزار تومان به کانال ۳۲ هزار تومان هستیم و این در حالی است که حجم عرضه از تقاضای ارز بسیار بالاتر است.

کامران سلطانی زاده یادآور شد: با توجه به انتظار برای کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار ارز، از تعداد خریداران نیز کاسته شده و معامله گران از خرید ارز امتناع می‌کنند.

وی با اشاره به مصوبه ارزی بانک مرکزی گفت: بر اساس این مصوبه از این پس تجار و صادرکنندگان می‌توانند ارز حاصل از صادرات خود را در صرافی‌ها به قیمت توافقی به فروش برسانند و تنها در سامانه سنا آنرا ثبت کنند.

رئیس کانون صرافان ایران گفت: به دنبال افزایش انگیزه فروش ارز در بازار، از شب گذشته تماس تلفنی تجار و صادرکنندگان ارز با صرافی نسبت به روزهای قبل با افزایش ۴ برابر مواجه شده و توصیه می‌شود عموم معامله گران و مردم عادی با هدف سرمایه گذاری در بازار ارز، از خرید در مقطع فعلی صرفه نظر کنند چراکه ریزش قیمت‌ها ادامه دار خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا این شرایط هست ارزونی معنی نداره

  • کامران

    “شاهد سقوط قیمت هر اسکناس دلار از ۳۳ هزار تومان به کانال ۳۲ هزار تومان هستیم”کاهش 3 درصدی میشه سقوط؟

  • vaHID 1

    ;امروز دوشنبه 23 خرداد شاهد کاهش شدید قیمت دلار بودیم
    که اقای رئیس کانون صرافان قول ان را داده بودند
    بطوری که دلار شدیدا با افت 200 تومانی ازکانال33 مجدادا در قیمت 33 هزارتومان تثبیت شد
    مردم همیشه در صحنه کشور غزیزمان ایران
    منتظر دلار 35 ت باشید

  • ناشناس

    مسخره است اره ارزون میشه.

  • کوروش

    الان دقیقا جه اتفاقی افتاده ؟؟ آیا ارزش پول ملی بالا رفته ؟؟؟ یعنی دولت اوراق قرضه به میزان 2700میلیارد تومان را با نرخ 22 درصد نفروخته است ؟؟ یعنی برای جبران اوراق قرضه فروخته شده به میزان 15000میلیارد تومان در چندماه گذشته که سر رسید شده و بایستی با سود 20 درصد بازپرداخت کند ایا مجبور به چاپ اسکانس نیست ؟؟؟ آیا ارزش برابری اسکناس ریال در برابر طلا بالا رفته است؟؟؟ آیا دولت درباره تورم و اقتصاد و نرخ و کسورات و بدهی و غیره…اصلن چیزی می فهمد و درک می کند؟؟؟ آیا مدیر کل بانک مرکزی درباره سیاست های پولی و مالی و اقتصادی چیزی می داند و اصلن درکی از اقتصاد دارد…یا همچنان اقتصاد برای .. است…این طوری راحت تر هستیم و تمام این بازی ها مقطعی و روزمرگی هستند.

  • ناشناس

    این پیروزی بزرگ و افتخار عظیم قرار گرفتن نرخ دلار در کانال ۳۲ هزار تومان را به همه مسئولین تبریک عرض میکنم . چی میخواستیم چی شد

  • ناشناس

    7000صفحه طرح اقتصادی کجاست

  • ناشناس

    عجب سقوطی کرده دلار؟ دولت باید جلوش بگیره یه وقت بیشتر از این سقوط نکنه! نگار و کسبه متضرر می شوند.

  • ناشناس

    ملت دیگه هیچ اعتمادی به بانک ارزی و از این دست بازی های که دلار فروش زیاد شد کم شد ندارد دلار یک منبع درآمدی شده که هر روز نوسان داره