کد مطلب: ۶۶۷۷۰۷

صرافی‌ها جمعه باز هستند

صرافی‌ها جمعه باز هستند

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، فردا جمعه «۲۷ خردادماه» باز هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی،اعلام کرد: بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز ،فردا جمعه هم باز هستند.

به نقل از ایسنا ، مصطفی قمری‌وفا، در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی توییتر، نوشت: باتوجه به روند افزایش عرضه ارز از سوی صادرکنندگان و سایر اشخاص حقوقی و حقیقی در صرافی‌های مجاز، فردا جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ نیز بازار متشکل ارزی و صرافی‌های زیرمجموعه آن باز هستند و به عرضه ارز به متقاضیان می‌پردازند.

62293604

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاش یک سبات واقعی در بازار ارز درست شود تا دست این سوداگران دلال ها راند خواران از زندگی سفره اقتصاد این کشور کوتاه شود چقدر سرمایه کشور در منزل این غارت گران وجود دارد چرا ارزش پول ملی حفظ نمی شود هر روز گرانی چرا ارز گران شده ارزان می شود چرا جنس ارزان نمی شود ظلم بس است تا که

  • ناشناس

    چرابه کسانی که گرین کارت دارند وازان فقط بعنوان ویزای ده ساله برای دیدن فرزندشان استفاده میکنند ارزنمی دهند.

  • ناشناس

    در کشوری که اقتصاد درست باید داشته باشد ارز باید آزاد باشد ونک نرخی باشد وقیمت هم دولتی برای همه قشر جامعه

  • ناشناس

    بالاخره یه کار عاقلانه هم دیدیم.صرافی ها بازوی اصلی کنترل ارز هستند.قبلا صرافیها را تعطیل میکردند.مثل اینه که بیمارستان رو تعطیل کنند تا بیماری کنترل بشه.

  • حسینی

    خدا به خیر کنه

  • ناشناس

    واقعا خوب است اما چه فایده بعضی ها و مسئولین هسته ای، با توئیت هاشون باعث گرانی دلار وارز میشوند کاشکی عقل سکوت کردن داشتند یا شاید با عوامل بیگانه در ارتباط هستند که دلشان نمی‌خواهد ملت ایران و بازار و مملکت در آرامش باشند کاشکی سربازان گمنام امام زمان علیه السلام این مسئولین را تحت نظر و کنترل بگیرند.