کد مطلب: ۷۴۰۴۷۷

قیمت دلار صرافی ملی امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۱

قیمت دلار صرافی ملی امروز 30 آذر 1401

امروز چهارشنبه 30 آذر سال 1401، قیمت دلار صرافی ملی 36 هزار و 518 تومان و قیمت یورو صرافی ملی 38 هزار و 922 تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار صرافی ملی امروز 30 آذر سال 1401، 36 هزار و 518 تومان ارزیابی شد و این صرافی قیمت خرید این ارز را 36 هزار و 153 تومان برآورد کرد.

همچنین، قیمت یورو صرافی ملی 38 هزار و 922 تومان و قیمت خرید یورو در این صرافی 38 هزار و 533 تومان اعلام شد.

1111 1

پیش بینی قیمت دلار 30 آذر 1401

امروز نیز قیمت دلار مانند روزهای گذشته در محدوده مشخصی نوسان دارد. فعلا میل این اسکناس آمریکایی به افزایش قیمت در برابر زور بازارساز برای کاهش قیمت در جدال است و روند نسبتا باثباتی در بازار حاکم است.

تحلیلگران فنی نیمه کانال ۳۸ هزار تومان را محدوده مهمی برای قیمت دلار می‌دانند. آن‌ها معتقدند اگر اخبار مساعدی به بازار روانه شود و این محدوده بشکند، قیمت دلار به کانال‌های پایین‌تر ورود می‌کند در غیر این صورت رشد دلار حتمی است.

مقاومت قیمت دلار به محدوده قیمت فعلی

از سوی دیگر برخی از کارشناسان نیز عقیده دارند قیمت دلار تحت تاثیر انتظارات تورمی رو به افزایش است و این روند از ابتدای سال به وضوح قابل پیش بینی بود. آن‌ها محدوده‌های بالای ۴۰ هزار تومان را با توجه به تورم و سیاست‌های اقتصادی برای این اسکناس آمریکایی منطقی می‌دانند.

اکنون قیمت دلار بالای محدوده مذکور ایستاده و روند کاهشی و افزایشی آن چندان قابل اغماض نیست. بازارهای موازی نیز سیگنال افزایش قیمت دلار را می‌دهند. دلار هرات با قیمت ۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان و دلار سلیمانیه نیز با نرخ ۳۹ هزار و ۳۴۰ تومان در حال معامله است.

درهم امارات نیز در محدوده ۱۰ هزار و ۸۸۰ تومانی معامله می‌شود. این ارز یک ماه پیش هزار تومان از نرخ فعلی ارزان‌تر بود.

قیمت دلار بازار متشکل امروز ۳۶ هزار و ۲۵۰ تومان بود و دلار توافقی نیز در صرافی‌ها با قیمت ۳۶ هزار و ۴۶۵ تومان معامله شد.

روند قیمت دلار در بازار معاملات تهران مانند روزهای گذشته از سایر بازارها جلوتر است و با وجود فضای انتظامی بازار و نداشتن قیمت مشخص دلار بازار آزاد، خریدوفروش دلار همچنان از سوی مردم ادامه دارد. بسیاری ترجیح می‌دهند با وجود تهدیداتی منوط به قطع یارانه، باز هم اندک سرمایه‌شان را تبدیل به ارز کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.