کد مطلب: ۷۴۹۶۹۸

قیمت سکه پارسیان امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱

قیمت سکه پارسیان امروز 24 دی 1401

قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۲۴ دی با نوسان همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ جدیدترین قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۲۴ دی در بازار اعلام شد.

قیمت سکه یک گرمی پارسیان امروز شنبه ۲۴ دی ماه با قیمت ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه یک گرمی در بازار ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان است. سکه دو گرمی پارسیان نیز در معاملات امروز با قیمت ۴ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت انواع سکه پارسیان امروز ۲۴ دی

قیمت سکه پارسیان

طلا در انتظار سیگنال‌های خارجی است

از سوی دیگر تحلیلگران معتقدند، بازارساز در حال بهره‌کشی از سیگنال ربع سکه‌ها است و روند قیمت‌ها یک هفته‌ دیگر نیز باثبات خواهد بود. هر چند این اظهار نظر قبل از اعلام کاهش تورم امریکا از سوی فدرال رزرو مطرح شد. باید دید در اواسط هفته‌ آینده و پس از اتمام تعطیلات پایان هفته بازارهای جهانی، انس طلا چه روندی را در پیش می‌گیرد و بازارهای داخلی چقدر از آن تاثیر می‌گیرند.

پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی با افزایش ۱۵۶ هزار تومانی، با نرخ ۲۱ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان معامله شد. ربع سکه ۸۹ هزار تومان گران شد و به قیمت ۲۰ میلیون و ۴۹ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز با رشد ۲۰ هزار تومانی قیمت، ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. روز گذشته قیمت ربع سکه و سکه گرمی هم تراز با سایر قطعات سکه نشد و در مسیر کاهش قیمت قرار گرفت. ربع سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان و با قیمت هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد. سکه گرمی هم ۵۰ هزار تومان ارزان شد و به قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه در تمام قطعات کاهش داشت. بیشترین سهم کاهش حباب، مربوط به ربع سکه با ۲۵۸ هزار تومان نزول بود. همچنان ربع سکه بیشترین میزان حباب را در خانواده خود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.