کد مطلب: ۷۶۵۰۰۱

قیمت سکه پارسیان امروز ۷ اسفند ۱۴۰۱

قیمت سکه پارسیان امروز 7 اسفند 1401

قیمت سکه پراسیان امروز یکشنبه ۷ اسفند در بازار اعلام شد. قیمت سکه پارسیان امروز با افزایش همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ سکه یک گرمی پارسیان امروز یکشنبه ۷ اسفند ماه با قیمت ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله می‌شود.بر اساس معاملات سکه‌های پارسیان در امروز یکشنبه ۷ اسفند ماه، سکه نیم گرمی پارسیان با قیمت ۱ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین قیمت سکه یک گرمی در بازار ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان است. سکه دو گرمی پارسیان نیز در معاملات امروز با قیمت ۵ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه یک و نیم گرمی پارسیان هم با قیمت ۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.قیمت دیگر اوزان سکه پارسیان در جدول زیر قابل مشاهده است. (قیمت‌ها به ریال است)

قیمت سکه پارسیان امروز ۷ اسفند

تمام قطعات سکه در کانال جدید

دیروز ۶ اسفند ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شد. این قطعه از سکه به کانال ۳۳ میلیونی رسید. در لحظه نگارش این گزارش سکه امامی با قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه بهار آزادی از مرز ۳۰ میلیون تومان گذشت و ۳۱ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه ۷۰۰ هزار تومان گرانتر از روز پنجشنبه معامله شد و به قیمت ۱۷ میلیون تومانی رسید. ربع سکه ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

روز گذشته سکه گرمی ۴۰۰ هزار تومان گرانتر از پنجشنبه معامله شد. این قطعه امروز به کانال ۶ میلیون تومانی ورود کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد.

دیروز قیمت طلا نیز روند صعودی داشت. هر مثقال طلا ۹۰۰ هزار تومان گران شد؛ این مقدار افزایش قیمت در هفته‌های گذشته برای طلا رکوردشکنی محسوب می‌شود. هم‌ اکنون هر مثقال طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان مبادله می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت دو میلیون و ۶۹۹ هزار تومان رسید.

بازار غیرقابل پیش‌بینی فلز زرد

در همین راستا فردین آقابزرگی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت:«قیمت طلا و سکه در ایران، غیرقابل پیش‌بینی شده و عموما به نوسانات دلاری وابسته است.»

وی ادامه داد: «بر اساس پیش‌بینی موسسات مطالعاتی در دنیا، تغییرات چندانی در قیمت جهانی طلا در ماه‌های آینده دیده نمی‌شود. اما با توجه به اینکه قیمت طلا و سکه در کشور متاثر از نرخ دلار است، قیمت طلای آب شده یا سکه، افزایش یافته است.»

آقابزرگی در رابطه با زمان سرمایه‌گذاری در بازار طلا و سکه کشور گفت:« سرمایه‌گذاران و مردم عادی باید بخشی از سرمایه خود را در بازارهای مختلف پخش کنند. بخشی از سرمایه، در شرایط مناسب می‌تواند وارد شود، بخش دیگر را هم می‌توان در بازارهایی مثل طلا سرمایه‌گذاری کرد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.