خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۷۰۶۸

فعالیت طلافروشی ها امروز و فردا بلامانع است

فعالیت طلافروشی ها امروز و فردا بلامانع است

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در توضیحاتی تکمیلی اعلام کرد: فعالیت طلافروشی ها در ۱۱ و ۱۲ مرداد بلامانع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت فعالیت طلافروشی ها طی دو روز پایانی هفته، اعلام کرد: طبق استعلام جدید از وزات صمت و اتاق اصناف، فعالیت و باز بودن واحدهای صنفی طلا و سکه در بازار تهران طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بلامانع است.

پیش از این و همزمان با اعلام تعطیلی کشور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، اتحادیه طلا با صدور پیامی اعلام کرده بود که تمام واحدهای صنفی این اتحادیه طی دو روز آتی ملزم به تعطیلی هستند.(تسنیم)

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت روز گذشته اعلام کرد که با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

اتاق اصناف تهران هم در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرده: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران امروز (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌ 11 و 12 مرداد ماه در کشور، تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شدند. بازار سرمایه نیز امروز تعطیل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.