کد مطلب: ۸۹۰۹۹۵

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز 30 آبان 1402

همزمان با افزایش اندک قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه هم افزایشی شد. اما این افزایش بسیار اندک و محدود بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز 30 آبان 1402 به گرمی دو میلیون و 419 هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشت.

قیمت سکه امامی هم 28 میلیون و 764 هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته اندک افزایشی را ثبت کرده بود. قیمت سکه بهار آزادی هم وارد کانال 25 میلیون و 398 هزار تومان شد. قیمت نیم سکه حدود 15 میلیون و 500 هزار تومان و ربع سکه 10 میلیون و 50 هزار تومان بود. سکه گرمی هم با قیمت 5 میلیون و 750 هزار تومان معامله شد.

در چند روز گذشته مسیر قیمت طلا و ارز از هم جدا شده بود. اما به نظر می‌رسد که بازار اکنون به ثبات نسبی رسیده و برای همین قیمت طلا و سکه مجددا از قیمت دلار تبعیت می‌کند.

قیمت دلار روز گذشته برای ساعاتی وارد کانال 49 هزار تومان شد که این کاهش، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را هم تحت تاثیر قرار داد. اما این کاهش قیمت تنها برای ساعاتی دوام داشت و پس از آن، روند افزایشی قیمت دلار آغاز شد و دلار دوباره به کانال 50 هزار تومان برگشت و امروز با قیمت 50 هزار 300 تومان در بازار معامله شد.

معامله‌گران می‌گویند قیمت دلار در روزهای آینده ثبات نسبی را تجربه می‌کند و احتمالا در کانال 50 تا 51 هزار تومان در نوسان خواهد بود. برای همین با توجه به قیمت دلار می‌توان گفت قیمت طلا و سکه هم در بازار در محدوده فعلی باقی می‌ماند و احتمال رشد یا کاهش شدید قیمت طلا و سکه در بازار وجود ندارد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.