خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۱۵۸۶

«تجارت‌نیوز» در لایو اینستاگرامی با پیمان مولوی بررسی می‌کند؛

سال ۱۴۰۳ در کدام بازار سرمایه گذاری کنیم؟ / بررسی وضعیت بازارهای موازی در سال آینده

سال 1403 در کدام بازار سرمایه گذاری کنیم؟ / بررسی وضعیت بازارهای موازی در سال آینده

سال 1403 در کدام بازار سرمایه گذاری کنیم؟ این مهمترین پرسش صاحبان سرمایه‌های خرد در فضای رکودی اقتصادی است که دولت رئیسی به مردم تحویل داده است. تجارت‌‌نیوز قرار است در یک گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با پیمان مولوی، به این سوال پاسخ دهد.

به گزارش تجارت‌‌نیوز، سرمایه گذاری در بازارهای مالی و سرمایه‌ای، نیازمند بینش و چشم‌اندازی از اقتصاد است تا سرمایه‌گذاران بتوانند در فضایی آرام و با افق دید میان مدت و بلندمدت، پول خود را به بازار مناسب و با بازدهی بالا ببرند.

در این میان اما اقتصاد ایران هر گونه پیش‌بینی‌پذیری را از سرمایه‌گذاران خود سلب کرده است. با این حال هنوز می‌توان نقشه راهی را برای سرمایه‌گذاری در آینده ترسیم کرد.

تجارت‌نیوز در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با پیمان مولوی، اقتصاددان و نویسنده کتاب رقص بازارها، به بررسی مسیر سرمایه‌گذاری در سال 1403 خواهد پرداخت.

این گفت‌وگوی زنده، ساعت 21 دوشنبه 21 اسفند در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز قابل مشاهده است. مخاطبان می‌توانند از هم‌اکنون، سوالات خود را در کامنت‌های همین پست مطرح کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمدرضا

    سرمایه گزاری در طرح های تامین مالی جمعی فرابورس که سود ماهانه2.5 الی4درصد دارد قابل اعتماد هستند؟

  • میلاد

    چی کار کنیم زنده بمونیم

  • ناشناس

    سلام
    لطفا در یوتیوب یا اپارات هم قرار دهید.

  • رضا خان

    باز مخه بگه برن تو بورس یا تو بانک بزارن مرتیکه افنگی

  • عبدالرضا رضایی یاسوج

    اقتصادمان اینقدر نابود است که مردم حتی نمیتوانند یک بسته نان برای خانواده خود مهیا بکند ،چرا باید اینهمه به مردم ایران ظلم کنید،ولا بلا درست نیست چرا بخاطر مردم خود با امریکا وغرب ارتباط برقرار نمیکنید فکر میکنید اگر با امریکا ارتباط داشته باشید براتون مشکل بوجود می اورد ولا جواب خیر است حتی کشور ما قدرتمند میشود اگر با دنیا تعامل بکنین،

  • ناشناس

    کار قشنگی است. ولی ایکاش در محیط دیداری انجام بشه تا قطع و وصلی نداشته باشیم. لطفا فیلم اش را در آپارات یا در سایت تون قرار دهید.

  • ناشناس

    سرمایه گذاری فقط و فقط تماس بگیرید شاید دلم به رحم اومد یه روزی گفتم!!!