کد مطلب: ۹۰۵۰۴۴

هشدار به متقاضیان طلا؛ بازار حباب شدیدی دارد

هشدار به متقاضیان طلا؛ بازار حباب شدیدی دارد

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ضمن توصیه به مردم برای عدم‌ورود به بازارهای ملتهب توضیح داد: توصیه ما این است که مردم سعی کنند در بازارهایی که التهاب دارد، ورود نکرده و صبر کنند بازار به ثبات برسد و بعد از اینکه قیمت‌ها به ثبات رسید اقدام به خرید و فروش سکه و طلا کنند.​

به گزارش تجارت‌نیوز، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران  گفت: متأسفانه امسال حباب سکه از مرز ۱۰میلیون تومان گذشته و به ۱۰میلیون و ۱۷۰هزار تومان رسیده است، بنابراین می‌توان گفت قیمت‌ها در بازار کاذب و غیراصولی است.

بذرافشان ضمن توصیه به مردم برای عدم‌ورود به بازارهای ملتهب توضیح داد: توصیه ما این است که مردم سعی کنند در بازارهایی که التهاب دارد، ورود نکرده و صبر کنند بازار به ثبات برسد و بعد از اینکه قیمت‌ها به ثبات رسید اقدام به خرید و فروش سکه و طلا کنند.

او اضافه کرد: اگر بانک مرکزی نسبت به کنترل بازار ارز و عرضه سکه و شمش طلا اقدام کند می‌تواند نقش محوری در ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا داشته باشد.

بذر افشان تأکید کرد: ازجمله اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه مربوط به نوسانات اونس جهانی است که از ابتدای سال‌جاری حدود ۱۶۰دلار افزایش یافته است. بخشی از افزایش قیمت‌ها در بازار داخل هم ناشی از افزایش قیمت ارز و البته انتشار اخبار سیاسی و اقتصادی و بحران خاورمیانه بود.

 

منبع : همشهری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.