فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۸۶۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / بازار طلا نزولی شد

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / بازار طلا نزولی شد

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه اما در بسیاری از قطعات، روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال هفتم از کریدور پنجم باقی مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ با وجود افزایش قیمت اونس جهانی طلا در روند نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش یک دلاری، با رقم ۲۴۰۰ دلار به ثبت رسیده است. همچنین دلار نیز امروز، با افزایش قیمت محدودی مواجه شده در این لحظه در نیمه پایینی کانال هفتم از کریدور پنجم نوسانی شده است.

قیمت سکه و طلا ۳۰ تیر

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با دو سنت افزایش، روی رقم ۲۹ دلار و ۲۲ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۲۰ تومان افزایش، گرمی ۵۴ هزار و ۷۰ تومان به فروش رسید.

بازار سکه ریزش کرد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است و به این‌ترتیب قیمت سکه امامی با ۳۶۶ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شدند و قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز کاهشی و در روند نزولی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۲۰۶ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۸ هزار تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۷ هزار و ۱۵۲ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۵۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات، غیر از ربع سکه و سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۳۸۵ هزار تومان، بهار آزادی ۴۳۰ هزار تومان، نیم ‌سکه ۱۵۷ هزار تومان افزایش، حباب ربع سکه ۲۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.