فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۱۰۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی در کانال ۴۰ میلیونی درجا زد

قیمت طلا و سکه امروز  ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی در کانال ۴۰ میلیونی درجا زد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار در کانال هفتم از کریدور پنجم نوسانی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی، در روند صعودی بازگشایی شد. شایان ذکر است قیمت اونس جهانی طلا امروز، روی رقم ۲۴۰۰ دلار ثابت شده است. همچنین قیمت دلار نیز امروز، در کانال هفتم از کریدور پنجم باقی مانده و در این لحظه در پله ششم کانال هفتم از کریدور پنجم نوسانی شده است.

 سکه و طلا ۳۱ تیر

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی رقم ۲۹ دلار و ۲۲ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۱۸۰ تومان افزایش، گرمی ۵۴ هزار و ۳۹۰ تومان به فروش رسید.

بازار سکه صعودی شد

قیمت سکه امامی امروز با ۴۵۳ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۰ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۴۳۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شدند و قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شده و نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است. هر مثقال طلا در این لحظه با ۶۴ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۶ و ۴۰۰ هزار تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۶ هزار و ۱۷۳ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۳۳ هزار و ۴۴۴ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۳۴۲ هزار تومان، بهار آزادی ۲۸۹ هزار تومان، نیم ‌سکه ۴۴ هزار تومان و حباب ربع سکه ۷۳ هزار تومان افزایش و حباب سکه گرمی نیز ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.