فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۵۸۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت نقره امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

قیمت نقره امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

قیمت نقره امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ با افزایش بازگشایی شد

به گزارش تجارت نیوز،

امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ قیمت اونس جهانی نقره همزمان با تعطیلی بازار جهانی، بدون تغییر روی رقم ۲۷ دلار و ۹۳ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۰۰ تومان افزایش، گرمی ۵۲ هزار و ۸۶۰ تومان به فروش رسید. همچنین گرم نقره ۹۹۹ در بیشترین مقدار با رقم ۵۲ هزار و ۸۶۰ تومان و در کمترین مقدار با رقم ۵۲ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد.

روند متفاوت قیمت‌ها در بازار نقره

قیمت شمش‌های نقره امروز در برخی از قطعات افزایشی و در برخی دیگر کاهشی بود. قیمت شمش نقره یک اونسی با رقم دو میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، شمش نقره ۵۰ گرمی با رقم چهار میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، ‌شمش نقره ۱۰۰ گرمی با رقم هشت میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، شمش نقره ۲۵۰ گرمی با رقم ۱۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و شمش نقره نیم کیلویی نیز با رقم ۳۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به ثبت رسید.

همچنین قیمت شمش نقره یک کیلویی ترکیه با رقم ۶۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان،‌ شمش نقره یک کیلویی مولتی برند با رقم ۶۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، شمش نقره یک کیلیویی ایرانی با رقم ۶۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان، شمش نقره یک کیلویی اماراتی با رقم ۶۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان و شمش نقره یک کیلویی پمپ سوئیس نیز با رقم ۷۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید . 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.