خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۷۳۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / روند نامتوازن قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / روند نامتوازن قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا با لیدری اونس جهانی طلا افزایشی و بازار سکه در تمامی قطعات کاهشی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار در کانال ابتدایی کریدور ششم نزولی شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا همراه با افزایش قیمت اونس طلای جهانی صعودی و بازار سکه نزولی شد. با این‌حال سکه امامی امروز با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود. شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش ۶ دلاری، با رقم ۲۳۹۵ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار نیز در معاملات پشت‌خطی روز گذشته، با کاهش مواجه شده بود و به این ترتیب امروز با بازگشایی بازار؛ در پله دوم از کانال ابتدایی کریدور ششم نوسانی شده است..

قیمت سکه و طلا ۱۷ مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با دو سنت کاهش، روی رقم ۲۶ دلار و ۹۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۱۴۰ تومان کاهش، گرمی ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی نوسانی شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات نزولی شد و تنها سکه امامی با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود. در این لحظه  قیمت سکه امامی با ۱۲ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۲ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۲۰۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه با ‍‍۵۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش پنج هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز در مسیر صعودی قرار گرفته و برخلاف بازار سکه، افزایشی شده است. هر مثقال طلا با ۱۱۶ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۳ هزار و ۴۶۲ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۴۹۶ هزار و ۳۱۲ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۳۸ هزار تومان، بهار آزادی ۲۲۵ هزار تومان نیم ‌سکه ۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۵۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.