خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۶۸۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / طلا صعودی شد؛ سکه عقب نشست!

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / طلا صعودی شد؛ سکه عقب نشست!

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. سقف‌زنی اونس جهانی طلا بازار طلای داخل را افزایشی کرد، اما بازار سکه همراه و هم‌مسیر با افت دلار، کاهشی شد؛ با این‌حال سکه در برخی از قطعات افزایشی یا ثابت است. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال هشتم از کریدور پنجم مسیر کاهشی را طی می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. بازار طلا با حمایت اونس جهانی طلا افزایشی شد و بازار سکه نیز تحت تاثیر افت 700 تومانی قیمت دلار، در بسیاری از قطعات کاهش یافت؛ با این حال قطعات ربع سکه افزایشی و سکه گرمی بدون تغییر بودند.

شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا در شب گذشته رکورد تاریخی زد و به بیش از ۲۵۰۰ دلار رسید؛ اگرچه اونس طلای جهانی امروز با کاهش هفت سنتی، روی رقم ۲۵۰۷ دلار است، اما سقف‌زنی طلا چشم‌انداز صعودی را برای طرفداران فلز گران‌بها ترسیم کرده است.

گفتنی‌ست قیمت دلار امروز با کاهش مواجه شده و به نیمه پایینی کانال هشتم از کریدور پنجم سقوط کرده است.

قیمت سکه و طلا ۲۷ مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با سه سنت افزایش، روی رقم ۲۹ دلار و دو سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ اما در بازار داخل با ۵۶۰ تومان کاهش، گرمی ۵۴ هزار و ۵۹۰ تومان به فروش رسید.

ربع سکه صعودی و سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در روند نزولی بازگشایی شد، با این‌حال در این لحظه ربع سکه صعودی شده و سکه گرمی بدون تغییر باقی مانده است. قیمت سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۴۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۶ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۲۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز با حمایت اونس جهانی طلا افزایشی شده است. هر مثقال طلا با ۱۱۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۴۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۴ هزار و ۶۰۱ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۴۴۵ هزار و ۵۱۶ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۵۶۵ هزار تومان، بهار آزادی ۴۷۰ هزار تومان، نیم ‌سکه ۲۸۲ هزار تومان، ربع سکه ۶۷ و حباب سکه گرمی نیز ۵۷ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.