فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۹۰۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / بازار سکه سردرگم شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / بازار سکه سردرگم شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و افت قیمت دلار، در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا با حمایت دلار نزولی و بازار سکه هر لحظه با نوسانات افزایشی و کاهشی روبه‌رو و سردرگم شده است. حباب سکه نیز در بسیاری از قطعات، روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز نیز کاهشی بوده و به کانال هفتم از کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شدند. بازار طلا همزمان با تعطیلی بازار جهانی و افت قیمت دلار کاهشی شد. بازار سکه نیز از آغاز معاملات، در سردرگمی بود و در این لحظه، با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شده است؛ با این حال قطعات ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر باقی ماندند. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا با رقم ۲۵۰۷ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار امروز هم مانند روز گذشته دچار کاهش قیمت شده و به کانال هفتم از کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

 سکه و طلا ۲۸ مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره روی رقم ۲۹ دلار و دو سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۱۱۰ تومان کاهش، گرمی ۵۳ هزار و ۹۹۰ تومان به فروش رسید.

ربع سکه و سکه گرمی فریز شدند

بازار سکه امروز در روند نامتوازن و سردرگمی بازگشایی شد، قیمت‌ها هر لحظه با نوسانات کاهشی و افزایشی روبه‌رو هستند. با این حال بازار سکه در این لحظه روند صعودی در پیش گرفته است. قیمت سکه امامی با ۲۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۱ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۳۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۶ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت ربع سکه و سکه گرمی نیز بدون تغییر، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسیدند.

قیمت طلا با حمایت دلار کاهش یافت

قیمت طلا امروز نزولی و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. هر مثقال طلا با ۱۰۲ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، سه میلیون و ۴۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۸ هزار و ۴۵۱ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۴ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه امامی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۴ هزار تومان کاهش و حباب سکه بهار آزادی ۱۳۶ هزار تومان،  نیم ‌سکه ۶۳ هزار تومان، ربع سکه ۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز چهار هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.