فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۳۱۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / روند نامتوازن در بازار طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / روند نامتوازن در بازار طلا و سکه

قیمت طلا امروز سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ با لیدری اونس جهانی طلا، با افزایش بازگشایی شد. بازار سکه اما برخلاف طلا، کاهشی بود و در بسیاری از قطعات، کانال تازه فتح‌شده را از دست داد. با این حال سکه بهار آزادی مسیر خود را جدا کرد و افزایشی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال هشتم از کریدور پنجم درجا زده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا امروز سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس جهانی طلا در روند صعودی بازگشایی شد؛ قیمت‌ها اما در بازار سکه نزولی است. با این حال تنها سکه بهار آزادی افزایشی شده است. شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش ۱۵ دلاری، با رقم ۲۵۱۹ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار که در معاملات پشت خطی دیروز در کانال هشتم از کریدور پنجم معامله می‌شد، در آغاز معاملات امروز هم در همان کانال هشتم از کریدور پنجم درجا زده است.

قیمت سکه و طلا ۳۰ مرداد

هر گرم نقره ۵۶ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره، با ۳۰ سنت افزایش،‌ روی رقم ۲۹ دلار و ۶۹ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۶۲۰ تومان افزایش، گرمی ۵۶ هزار و ۶۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی با طلا هم مسیر شد

بازار سکه امروز در روند نزولی بازگشایی شد و بسیاری از قطعات، کانال تازه فتح‌شده خود را از دست دادند. قیمت سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان به ثبت؛ سکه بهار آزادی اما مسیر خود را از بازار سکه جدا کرد و هم‌مسیر با طلا صعودی شد. سکه بهار آزادی با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، به کانال ۳۷ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۳۷ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش، به کانال‌ پایین‌تر سقوط کردند و با رقم ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، با رقم ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز با لیدری اونس جهانی صعودی شده است. هر مثقال طلا با ۴۹ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۵ هزار تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۷۱ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۴ هزار و ۸۰۶ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۱۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۱۹۱ هزار تومان، بهار آزادی ۱۲۱ هزار تومان،  نیم ‌سکه ۱۶۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۷۸ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.