فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۵۴۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا درجا زد

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا درجا زد

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ با نوسانات کوچک افزایشی بازگشایی شد و بازار سکه نیز تنها در قطعات سنگین افزایشی بود؛ باقی قطعات با نوسانات کاهشی همراه شدند. حباب سکه اما در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز نیز در کانال هشتم از کریدور پنجم درجا زده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ با وجود کاهش قیمت اونس جهانی طلا و همراه با رشد تقاضا، با نوسانات کوچک افزایشی بازگشایی شد. قیمت‌ها اما در بازار سکه تغییر چشمگیری نکرد و تنها قطعات سنگین افزایش ناچیزی داشتند و قطعات کوچک هم افت محدودی را تجربه کردند. شایان‌ ذکر است قیمت اونس جهانی طلا، با وجود کاهش ۱۰ دلاری، در کانال ۲۵۰۰ دلاری درجا زده و با رقم ۲۵۰۶ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته در نیمه کانال هشتم از کریدور پنجم در نوسان بود و به این‌ترتیب امروز با بازگشایی بازار، در نیمه کانال هشتم از کریدور پنجم درجا زده است.

قیمت سکه و طلا ۳۱ مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با هشت سنت افزایش،‌ روی رقم ۲۹ دلار و ۵۳ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۳۵۰ تومان افزایش، گرمی ۵۵ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در قطعات سنگین نوسانات کوچک افزایشی داشتند و قطعات کوچک نیز با افت محدود بازگشایی شدند. قیمت سکه امامی با ۱۰۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش پنج هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش، با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم ۷ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا  امروز با نوسانات کوچک افزایشی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۱۶۶ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با پنج هزار و ۷۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با پنج هزار و ۶۹۵ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۴۹۶ هزار و ۸۵ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۵۱ هزار تومان، بهار آزادی ۱۲۱ هزار تومان، نیم ‌سکه ۱۳۲ هزار تومان، ربع سکه ۹۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.